۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۴۲۱۴۶۱۱
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس نهم ادامه داد: هشت سال دولت آقای احمدی نژاد وآقای روحانی تمام و خبری نشد. در حال حاضر نیز سه سال از دولت آقای رئیسی می‌گذرد هنوز آنچنان که باید وشاید شاهد احیای دریاچه ارومیه باشیم، نیستیم. این دریاچه مختص آذربایجان غربی و میاندوآب نیست، همه استان‌ها را تحت شعاع قرار خواهد داد.
کد خبر: ۳۱۲۱۴

مسئولین از خواب زمستانی چهار فصلی بیدار شوند دریاچه آرام ارومیه طوفانی نهفته در گلو دارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، روح‌الله بیگی ئیلانلو نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خطوط به نقد از دولت در خصوص احیای دریاچه ارومیه پرداخت.

بیگی گفت: زمانی که بنده نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی بودم اولین تذکر شفاهی‌ام خطاب به رئیس جمهور وقت بود که آقای رئیس جمهور دریاچه آرام و بی سر و صدای ارومیه طوفانی نهفته در گلو دارد که در صورت تعلل مسئولین به یکباره به بزرگترین آسیب‌ اجتماعی، سیاسی و حتی کشاورزی منطقه تبدیل خواهد شد.

آقای رئیس جمهور علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد

وی ادامه داد:همچنین در صورت خشک شدن این دریاچه آسیب‌های بسیار بزرگی نه فقط به استان اذربایجان غربی به بلکه استان‌های غربی، شرقی وارد می‌شود. آقای رئیس جمهور علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

مسئولین از خواب زمستانی چهار فصلی بیدار شوند

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: متاسفانه در ایران اسلامی اگر ما در تعداد فصول یک فصلی به نام فصل زمستان سه ماهه داریم اما بعضی از مسئولین ما چهار فصل را در خواب زمستانی هستند و منتظر می‌مانند تا یک علاجی اتفاق افتد.

ئیلانلو گفت: مسئولین کشور زمانی که یک واقعه‌ای رخ می‌دهد و تمامی مردم دچار فلاکت می‌شوند، تازه به فکر درمان می‌افتند.

مسئولین از خواب زمستانی چهار فصلی بیدار شوند دریاچه آرام ارومیه طوفانی نهفته در گلو دارد!

وی خاطرنشان کرد: این همه هزینه، سرمایه و بودجه‌ای که برای احیای دریاچه ارومیه گذاشته بودند، کجا رفت؟ این اعتبار کجا رفت؟  این سرمایه و ثروت کجا رفت؟ این همه سر و صدا، شعار، سخنرانی‌ها، بنرها، همایش‌ها و نمایش‌ها خروجیش چه شد؟ الان چند درصد از دریاچه ارومیه احیا شده است؟!

نایب رئیس رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس نهم ادامه داد: هشت سال دولت آقای احمدی نژاد وآقای روحانی تمام شد و خبری نشد و در حال حاضر نیز سه سال از دولت آقای رئیسی می‌گذرد هنوز در واقع آنچنان که باید شاهد احیای دریاچه ارومیه باشیم، نیستیم.

آذربایجان غربی یک ثروت ملی است 

ئیلانو با اشاره به اینکه آذربایجان غربی یک ثروت ملی است، مطرح کرد: دریاچه ارومیه فقط مختص به  آذربایجان غربی و میاندوآب نیست، آذربایجان غربی یک ثروت ملی است و همه استان‌ها را تحت شعاع خود قرار خواهد داد.

وی متذکر شد: خشک شدن دریاچه ارومیه همه  کشاورزی ما را نابود خواهد کرد، ان شاالله مسئولین محترم از این خواب زمستانی چهار فصله  زودتر بیدار شوند و فقط به خواب زمستانی سه ماهه اکتفا کنند تا زودتر و بهتر این دریاچه احیا شود.

سرعت دولت همانند لاک پشت است

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور سرعت خشک شدن دریاچه ارومیه از سرعت دولت شما بیشتر است. سرعت دولت برای احیا کردن مانند لاک پشت است.

ادامه این گفتگو روزهای آتی منتشر خواهد شد.

برچسب ها: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس روح‌ الله بیگی ویدیو ویدئو کلیپ دریاچه ارومیه ستاد احیای دریاچه ارومیه
ارسال نظر
آخرین اخبار